مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 بهمن 1400 ساعت 11:222022-02-13دانش

برگزاری همایش «هوش مصنوعی و اینترنت اشیا در خدمت صنعت دام و طیور»


انجمن علمی علوم دامی دانشگاه گیلان با همکاری اتحادیه علمی دانشجویی علوم دامی و صنایع غذایی کشور، همایش «هوش مصنوعی و اینترنت اشیا در خدمت صنعت دام و طیور» را برگزار می کند.

- برگزاری همایش هوش مصنوعی و اینترنت اشیا در خدمت صنعت دام و طیور انجمن علمی علوم دامی دانشگاه گیلان با همکاری اتحادیه علمی دانشجویی علوم دامی و صنایع غذایی کشور، همایش هوش مصنوعی و اینترنت اشیا در خدمت صنعت دام و طیور را برگزار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه دانشجویان ایسنا، مقدمه ای بر هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی ، اینترنت اشیاء (تاریخچه، الزامات، معماری و چالش ها) ، کاربردهای یادگیری ماشینی در مسائل دنیای واقعی ، کاربردهای داده کاوی در صنعت پرورش دام و طیور ، کاربردهای پردازش تصویر در صنعت پرورش دام و طیور ، کاربردهای رایج اینترنت اشیاء و معرفی تجهیزات مربوطه ، اینترنت اشیا و صنعت دام و طیور و اهمیت هوشمندسازی صنعت دام و طیور در رقابت های بین المللی از جمله محورهای برگزاری این همایش است.

این برنامه با ارائه دکتر مجید متقی طلب ـ استاد گروه علوم دامی دانشگاه گیلان، دکتر ابوالقاسم میرروشن دل ـ دانشیار گروه کامپیوتر دانشگاه گیلان، دکتر علیرضا آکوشیده ـ استادیار گروه برق و کامپیوتر دانشگاه فنی و حرفه ای گیلان 15 اسفند ساعت 16 تا 19 به صورت مجازی در بس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری همایش «هوش مصنوعی و اینترنت اشیا در خدمت صنعت دام و طیور»

برگزاری همایش «هوش مصنوعی و اینترنت اشیا در خدمت صنعت دام و طیور»