مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 بهمن 1400 ساعت 10:522022-02-13اقتصادي

افزایش ظرفیت تولید در هپکو باعث افزایش تولید در صنایع می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، سیدعبدالمهدی موسوی رییس دادگستری مرکزی در جلسه بررسی مشکلات شرکت های هپکو و آذرآب در ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری این استان گفت: - رییس دادگستری مرکزی گفت: صنعت را نمی توان متوقف کرد، اما می توانیم با افزایش ظرفیت تولید و کار در هپکو، با مشکلات صنایع در تأمین ماشین آلات مقابله کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، سیدعبدالمهدی موسوی رییس دادگستری مرکزی در جلسه بررسی مشکلات شرکت های هپکو و آذرآب در ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری این استان گفت: حل مشکلات اقتصادی و ارتقای تولید داخلی و توجه به معیشت مردم است که باعث استحکام دیدن و تداوم جمهوری اسلامی می شود.

موسوی بیان کرد: مسئولان استانی تمام مصوبات درخصوص شرکت های هپکو و آذرآب طی 2 سال گذشته در سطوح مختلف استانی و ملی را دسته بندی کرده و در اختیار دادگستری قرار دهند تا مشخص شود که دادگستری چه مقدار در این حوزه پیگیر بوده است.

رییس دادگستری مرکزی ادامه داد: صنعت را نمی توان متوقف کرد، اما می توانیم با افزایش ظرفیت تولید و کار در هپکو، با مشکلات صنایع در تأمین ماشین آلات مقابله کنیم.

وی با بیان اینکه دولت باید تدابیر لازم را در خصوص واردات انجام دهد، خاطرنشان کرد: واردات یعنی از بین رفتن تولید، توان و ظرفیت داخلی.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش ظرفیت تولید در هپکو باعث افزایش تولید در صنایع می شود

افزایش ظرفیت تولید در هپکو باعث افزایش تولید در صنایع می شود