مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 بهمن 1400 ساعت 09:472022-02-13اقتصادي

3 هزار و 120 واحد مسکونی در بافت فرسوده هرمزگان احداث می شود


در طرح نهضت ملی مسکن، احداث 3 هزار و 120 واحد مسکونی در بافت فرسوده استان با استفاده از تسهیلات مناسب بانکی اختصاص یافته است.

- ، مهدی دوستی در ستاد بازآفرینی شهری استان هرمزگان که با حضور محمد آیینی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران و اعضای استانی این ستاد برگزار شد، اظهار داشت: یکی از مهمترین مشکلات در بازسازی بافت فرسوده در هرمزگان، مساله اسناد مالکیت مردم است که باید این مشکل حل شود.

دوستی ادامه داد: در این زمینه یکی از مشکلاتی که وجود دارد این است که زمین ها متعلق به اشخاص و در مالکیت خصوصی هستند که برای آزادسازی زمین ها باید زمین جایگزین به مالکان داده شود تا بتوان مشکل مردم را حل کرد.

استاندار هرمزگان با تاکید بر اینکه حل مشکل اسناد مالکیتی می تواند به بازسازی بافت فرسوده در استان هرمزگان کمک کند، گفت: اگر مشکل اسناد مالکیتی مردم حل شود، ساکنان این مناطق نوسازی را در این بافت ها آغاز می کنند و کار تسریع می شود.

استان هرمزگان سه هزار و 72 هکتار بافت فرسوده دارد که 43 درصد آن در شهرستان بندرعباس است.

از دهه های پیش به واسطه فقر و بیکاری، نبود امکانات اولیه همچون آب و برق، راه و نداشتن مهارت لازم؛ مهاجرت های بی رویه ای از روستاهای دور و نزدیک به بندرعباس مرکز استان هرمزگان صورت گرفته و این امر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 هزار و 120 واحد مسکونی در بافت فرسوده هرمزگان احداث می شود

3 هزار و 120 واحد مسکونی در بافت فرسوده هرمزگان احداث می شود