مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 بهمن 1400 ساعت 09:472022-02-13سياسي

«نزاجا» بر روی سلاح های «دور زن» سرمایه گذاری است


4 ویژگی برای تجهیزات «نزاجا» تعریف کردیم و امروز سرمایه گذاری ما بر روی سلاح های دور زن، نقطه زن، دارای قابلیت اتوماسیون و هوشمند بودن است.

- فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: 4 ویژگی برای تجهیزات نزاجا تعریف کردیم و امروز سرمایه گذاری ما بر روی سلاح های دور زن، نقطه زن، دارای قابلیت اتوماسیون و هوشمند بودن است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ارتش، امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش در دوره تئوری هیئت معارف جنگ شهید صیاد شیرازی در دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری، با بیان اینکه ولی فقیه موجب می شود مسیر را به درستی تشخیص دهیم، گفت: در غیاب امام عصر (عج) صراط مستقیم، ولی فقیه است.

وی با بیان اینکه شهید صیاد شیرازی یک الگوی همیشه جاودان است، افزود: شهید صیاد شیرازی ولایت مداری را با گوشت، پوست و خون خود لمس کرده بود و سرباز واقعی ولایت فقیه بود.

فرمانده نیروی زمینی ارتش در ادامه با اشاره به حضور پرشور ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن، گفت: ملت قهرمان ایران، بار دیگر حماسه آفریدند و ولایت محوری و ولایت مدار بودن خود را به منصه ظهور رساندند.

امیر حیدری با بیان اینکه باید یاد و نام شهدا را زنده نگه داریم، تصریح کرد: دست اندرکاران برگزاری دوره های هیئت معارف جنگ اهتمام دارند تا خط سرخ شهادت نسل به نسل ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«نزاجا» بر روی سلاح های «دور زن» سرمایه گذاری است

«نزاجا» بر روی سلاح های «دور زن» سرمایه گذاری است