مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 بهمن 1400 ساعت 09:072022-02-13سياسي

بازدید فرماندار از بیمارستان شهید بهشتی یاسوج/ کمبودهای بیمارستان رفع می شود


فرماندار شهرستان بویراحمد به صورت سرزده از بیمارستان شهید بهشتی یاسوج بازدید کرد - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، شهرام مهدوی مطلق  با همراهی نیازی سرپرست بیمارستان  و مدیران داخلی، حراست ضمن حضور در بخش های سوختگی و بخش کرونا به صورت مستقیم در جریان روند خدمات رسانی به مردم و بیماران این بیمارستان قرار گرفت .

در این بازدید فرماندار بویراحمد در جریان آخرین وضعیت بیمارستان شهید بهشتی که به تازگی محل بستری بیماران کرونایی است قرار گرفت.

فرماندار بویراحمد در حاشیه بازدید از بخش های بیمارستان و در دیدار با کارکنان و پرستاران و برخی مراجعین بیمارستان گفت:متاسفانه ویروس کرونا تمامی اقشار جامعه را به نوعی با خود درگیر ساخته و کادر درمان در خط مقدم جبهه سلامت بیشترین فشار را متحمل می شوند.

وی بیان کرد: البته شهروندان نیز همواره قدردان پزشکان و پرستاران  هستند و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و  با حمایت های بی دریغ خود سعی بر همراهی این قشر متعهد دارند .

فرماندار  شهرستان بویراحمد در ادامه این بازدید گفت: خوشبختانه رضایتمندی مراجعین و بیماران حاضر در این بازدید نشانه عملکرد قابل قبول مسئولین وکارکنان پرتلاش بیمارستان و دانشگاه را می رساند که از همه مسئولین بیمارستان تشکر و قدردانی می کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید فرماندار از بیمارستان شهید بهشتی یاسوج/ کمبودهای بیمارستان رفع می شود

بازدید فرماندار از بیمارستان شهید بهشتی یاسوج/ کمبودهای بیمارستان رفع می شود