مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 بهمن 1400 ساعت 08:022022-02-13سياسي

تاکید شهردار زاهدان بر مشارکت حداکثری مردم در حفظ و توسعه فضای سبز


شهردار زاهدان بر زمینه مشارکت و حضور حداکثری مردم در اجرای برنامه ها به ویژه موضوع حفظ و توسعه ی فضای سبز تاکید کرد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان شهردار زاهدان بر زمینه مشارکت و حضور حداکثری مردم در اجرای برنامه ها به ویژه موضوع حفظ و توسعه ی فضای سبز تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- طی نشستی که با حضور شهردار زاهدان، معاونت خدمات شهر، مدیران مناطق و رؤسای سازمانها به منظور استقبال از بهار و گرامیداشت هفته درختکاری برگزار شد ضمن بررسی موارد مرتبط با موضوع نشست بر ضرورت هماهنگی بین بخشی جهت اجرای هر چه بهتر برنامه ها تاکید شد.

در این نشست براهویی شهردار زاهدان گفت: بهسازی، بازسازی و آماده سازی پارکها و سایر تفرجگاه های سطح شهر به ویژه کمپهای نوروزی به لحاظ برخورداری از سرویسهای بهداشتی مناسب، آبخوری ها، گلکاری، مبلمان، نورپردازی، رنگ آمیزی و سایر امور مرتبط باید جزء امور اولویت دار در تمامی مناطق در دستور کار قرار داشته باشد تا بتوان خدمات مورد نیاز را به مراجعه کنندگان ارائه دهیم.

وی با اشاره به نزدیکی اسفندماه و هفته ی درختکاری افزود: با توجه به ضرورت ارتقا و توسعه ی فضای سبز شهری و تاکیدات استاندار در این خصوص باید برنامه ریزی مناسبی جهت درختکاری، گلکاری در پارکها، بلوارها و پیاده روها صورت پذیرد و بهتر است که این امر مهم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید شهردار زاهدان بر مشارکت حداکثری مردم در حفظ و توسعه فضای سبز

تاکید شهردار زاهدان بر مشارکت حداکثری مردم در حفظ و توسعه فضای سبز