مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 بهمن 1400 ساعت 00:272022-02-12سياسي

سرپرست فرمانداری شهرستان قوچان معرفی شد


با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان رضوی، عباسعلی صفایی طی مراسمی به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان قوچان معرفی شد.

- ، سید هادی طباطبایی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان رضوی شامگاه شنبه در مراسم تودیع و معارفه سرپرست فرمانداری قوچان اظهار کرد: انتظار مدیران استانی از اعضای شورای اداری و مدیران دستگاه ها، توجه به اخلاقیات فردی و اجتماعی است و باید دست پاکی، فسادستیزی، مردمی بودن و جهادی بودن مورد توجه قرار بگیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان رضوی افزود: مدیران دستگاه های اجرایی دوران بروکراسی اداری را کنار بگذارند و فضای اداری را برای مردم آسان کنند تا خدمت به مردم و خادم بودن ملکه ذهن آنان شود.

وی گفت: این جابجایی ها در وزارت کشور حکم مسابقه میدان ماراتن را دارد که مسؤولیت از دوش کسی به دوش دیگری می افتد.

طباطبایی اظهار کرد: البته در این مسیر از نمایندگان، امامان جمعه و نخبگان اطلاعاتی گرفته شده و مشورت صورت می گیرد اما تصمیم نهایی را مدیریت ارشد استان می گیرد چون باید به عنوان کارگزار دولت پاسخگوی مردم باشد.

وی بیان کرد: در انتصاب مدیران استان به این شاخصه ها و نیز اعتقاد به توانمندی و اقتصادی درون جامعه توجه شده و تمامی سعی ما بر این بوده است تا برای مدیریت های ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرپرست فرمانداری شهرستان قوچان معرفی شد

سرپرست فرمانداری شهرستان قوچان معرفی شد