مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 بهمن 1400 ساعت 23:372022-02-12ورزشي

سرمربی آذرباتری: مصمم به برد مقابل سپاهان هستیم


سرمربی تیم والیبال آذرباتری ارومیه گفت: پیروزی مقابل سپاهان صدرنشین و تکرار پیروزی دور رفت در آخرین دیدار خانگی دور برگشت برایمان حیثیتی است و اهمیت زیادی دارد.

- رحمان رئوفی در گفت و گو با خبرنگار فارس  در ارومیه اظهار کرد: درست است نتیجه بازی آذرباتری و سپاهان هیچ تاثیری در جایگاه 2 تیم ندارد ولی امیدوارم با پیروزی مقابل فولاد سپاهان با خاطره خوب و خوشی رقابت های لیگ برتر امسال را به پایان برسانیم.

وی اظهار کرد: بازیکنانم بسیار جوان، کم تجربه و اغلب بومی هستند و امسال نخستین تجربه خود در لیگ برتر ایران را تجربه می کنند و امید می رود در آینده ای نه چندان دور تبدیل با بهترین بازیکنان ایران و حتی تیم ملی شوند.

رئوفی در خصوص آخرین وضعیت جسمانی و آمادگی بازیکنانش اظهار کرد: خوشبختانه سرماخوردگی و مصدومیت بازیکنان رفع شده است و تنها غایب میدان برای تیم ما، آرمان رحمانی خواهد بود که از ناحیه کمر دچار مصدومیت و گرفتگی عضلات شده است.

وی ادامه داد: اگر بتوانیم در بازی فردا مقابل سپاهان پیروزی میدان شویم رتبه نهم جدول را در دوربرگشت به دست آورده ایم و این رتبه برای بازیکنان جوان و کم تجربه رتبه قابل قبولی است.

شاگردان رحمان رئوفی در تیم آذرباتری ارومیه یکی از جوان ترین تیم های این فصل لیگ برتر هستند و به غیر از میلاد فتاحی 29 ساله


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمربی آذرباتری: مصمم به برد مقابل سپاهان هستیم

سرمربی آذرباتری: مصمم به برد مقابل سپاهان هستیم