مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 بهمن 1400 ساعت 23:122022-02-12اقتصادي

استاندار هرمزگان بدنبال چاره اندیشی برای 12هزار قایق صیادی غیرمجاز


استاندار هرمزگان در تلاش است تا فکری به حال وضعیت 12 هزار قایق صیادی غیرمجاز در این استان کند تا این بخش از اقتصاد در استان به سامان برسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، مهدی دوستی استاندار هرمزگان در نشست با عبدالرسول دریایی مدیرکل شیلات هرمزگان و معاونین اداره کل شیلات استان هرمزگان، جایگاه استان هرمزگان در تولیدات شیلاتی، آبزی پروری و صید و صیادی مورد بررسی قرار گرفت.

در ادامه نیز برنامه توسعه شیلات هرمزگان در افق 1404 تشریح شد که افزایش دو برابری تولید محصولات شیلاتی در هرمزگان از محور های این برنامه محسوب می شود.

  اجرای طرح ساماندهی صید و صیادی در هرمزگان نیز در این نشست مورد بررسی قرار گرفت که براساس این طرح ساماندهی 12 هزار قایق صیادی با اعطای مجوز به آنها با هدف ایجاد 36 هزار شغل جدید طی سه سال در هرمزگان، صورت می گیرد.

همچنین در این نشست، وضعیت طرح های پرورش و تکثیر میگو، تولید و پرورش ماهی و ایجاد مراکز تکثیر و بازسازی ذخایر آبزیان در هرمزگان، بررسی شد.

طبق هدف گذاری صورت گرفته، ایجاد و راه اندازی چهار مرکز تکثیر و بازسازی ذخایر آبزیان در راستای رهاسازی سالانه 315 میلیون قطعه آبزی در هرمزگان، در دستور کار قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار هرمزگان بدنبال چاره اندیشی برای 12هزار قایق صیادی غیرمجاز

استاندار هرمزگان بدنبال چاره اندیشی برای 12هزار قایق صیادی غیرمجاز