مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 بهمن 1400 ساعت 20:222022-02-12اقتصادي

پیشنهاد 500 میلیارد تومان برای تکمیل سیل بند خرم در بودجه 1401


اجازه نمی دهیم یک ریال از بودجه استان دچار تلاطم شود و قبل از سال باید بودجه استان را جذب کنید و این آخرین اخطار ما به دستگاه هایی اجرایی است و قبل از 15 اسفندماه سال جاری بودجه استان را تعیین تکلیف می کنیم و بودجه دستگاه هایی که .

- ایسنا/کرمان استاندار کرمان تاکید کرد: اجازه نمی دهیم یک ریال از بودجه استان دچار تلاطم شود و قبل از سال باید بودجه استان را جذب کنید و این آخرین اخطار ما به دستگاه هایی اجرایی است و قبل از 15 اسفندماه سال جاری بودجه استان را تعیین تکلیف می کنیم و بودجه دستگاه هایی که توان جذب ندارند را به سایر دستگاه ها خواهیم داد.

علی زینی وند شامگاه 23 بهمن ماه در هشتمین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان کرمان گفت: بخش عمده بودجه کشور اسناد خزانه ای است و دستگاه های اجرایی با این شیوه در حال کار هستند و برخی از دستگاه های اجرایی بیش از 70 درصد این اسناد را جذب کرده اند.

وی با یادآوری زمان پایان جذب اسناد خزانه ای افزود: اگر زمان جذب اسناد خزانه تمدید نشود، باید بودجه استان به خزانه بازگشت پیدا کند و این قابل قبول نیست و دستگاه های که توان جذب را ندارند، حذف کنید و ما نمی توانیم منتظر کم کاری مدیران باشیم و کوتاهی برخی دستگاه کاملا واضح است اما برخی دستگاه ها به دلیل جابجایی مدیران ضعیف عمل کرده اند و تاکید داریم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد 500 میلیارد تومان برای تکمیل سیل بند خرم در بودجه 1401

پیشنهاد 500 میلیارد تومان برای تکمیل سیل بند خرم در بودجه 1401