مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 بهمن 1400 ساعت 17:372022-02-12حوادث

اطفاء کامل حریق بازار تهران با دو مصدوم سطحی/ عملیات لکه گیری ادامه دارد


سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران با اشاره به اینکه آتش سوزی بازار تهران هیچ تلفاتی نداشته است گفت: عملیات لکه گیری هنوز ادامه دارد و یک کسبه و یک اتش نشان دچار مصدومیت شده اند.

- جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران در گفت وگو با خبرنگار فارس از تهران درباره آتش سوزی بازار تهران اظهار کرد: حوالی ظهر اطفاء کامل حریق انجام شد و هیچ شعله ای به آن صورت  باقی نماند و از همان لحظه عملیات لکه گیری شروع شد که به دلیل احتمال ریزش دیوار و جهت پیدا کردن آتش های پنهان این عملیات تا شب طول بکشد.

مکلی درخصوص تعداد مصدومان افزود: خوشبختانه تا به این لحظه هیچ تلفاتی و مصدومیت شدیدی نداشتیم و فقط دوتا مصدوم داشتیم که یکی از آتش نشان ها از ناحیه زانو دچار آسیب و یک نفر از کسبه مقداری دچار سوختگی شده است.

وی گفت: هنوز عملیات لکه گیری ادامه دارد و تعدادی از ایستگاه ها مرخص شدند و چند ایستگاه همراه با نفراتشان در محل حضور دارند و مشغول لکه گیری هستند.

سخنگوی آتش نشانی شهرداری تهران افزود: هنوز آمار دقیقی از مغازه های آسیب دیده در دست نیست ولی به طور تقریبی حدود 30 مغازه یا سطحی یا به طور کامل دچار حریق شده اند.

انتهای پیام/ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اطفاء کامل حریق بازار تهران با دو مصدوم سطحی/ عملیات لکه گیری ادامه دارد

اطفاء کامل حریق بازار تهران با دو مصدوم سطحی/ عملیات لکه گیری ادامه دارد