مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 بهمن 1400 ساعت 16:422022-02-12اقتصادي

پرداخت بیش از 10 میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی در شهرستان مهر


با پرداخت بیش از 10 میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی به 170 نفر در شهر مهر و وراوی به صورت مستقیم در حوزه های مختلف زمینه اشتغال به وجود آمده است.

- مهر - مدیرکل کمیته امداد فارس گفت: با پرداخت بیش از 10 میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی به 170 نفر در شهر مهر و وراوی به صورت مستقیم در حوزه های مختلف زمینه اشتغال به وجود آمده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد بذرافشان که به منظور افتتاح منازل مسکونی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) و بازدید از طرح های اشتغالزایی مددجویان به شهرستان مهر سفر کرده بود از طرح روغن گیری اکسیر در روستای چاه گزی بخش وراوی بازدید کرد.

وی همچنین ضمن دیداری صمیمی با خانواده های ایتام، مسائل و مشکلات آنان را مورد بررسی قرار داد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان فارس در ادامه سفر خود به شهرستان مهر، به شهر خوزی رفت و یکی از ساختمانهای احداثی مددجویان تحت حمایت این نهاد به نمایندگی از دیگر واحدهای ساخته شده را افتتاح کرد.

بذرافشان سپس از طرح اشتغال زایی سنگ های مصنوعی بتنی در شهر خوزی که با اعتبارات اشتغال زایی کمیته امداد امام خمینی به بهره برداری رسیده بود بازدید کرد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان فارس ضمن حضور در منزل شهید نوشادی با خانواده این شهید دیدار و گفت وگو کرد که در این دید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت بیش از 10 میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی در شهرستان مهر

پرداخت بیش از 10 میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی در شهرستان مهر