مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 بهمن 1400 ساعت 16:122022-02-12اقتصادي

گوتوسفر؛ جانی تازه در صنعت گردشگری ایران


ایران به عنوان کشوری با یکی از کهن ترین تمدن های جهان توام با برخورداری از منابع طبیعی و متنوع، دارای جاذبه های گردشگری فراوان و متنوعی است که سبب ظرفیت بالای آن برای رشد در زمینه گردشگری شده است.

- یکی از افراد و شرکت های مستعد و علاقمند به سرمایه گذاری در زمینه صنعت گردشگری ایران، پلتفرم GoToSafar با مدیریت یاشارعمرانی یاشار ایپک است که طرح های نوآورانه ای برای ارائه خدمات گردشگری و ایجاد سیستم های مدرن انتقال وجه دارد.

راهکاری برای رهایی از سیستم های منسوخ انتقال وجه یکی از مهم ترین موانع بر سر راه توسعه صنعت توریسم در ایران که می تواند منجر به نارضایتی مسافران خارجی و حتی داخلی شود، دردسرهای برقراری ارتباط مستقیم با خدمات گردشگری و رفاهی نظیر اجاره ماشین، رزرو هتل، بلیط هواپیما و حتی بیمه مسافرتی است.

در حال حاضر استفاده از سیستم های منسوخ انتقال وجه یکی ازچالش های مهم بر سر راه مسافران خارجی در ایران است.

چرا که ارتباط با این مراکز رفاهی، و استفاده از شیوه های سنتی و قدیمی پرداخت مانند صرافی ها می تواند تا حد زیادی برای مسافران فرساینده باشد.

 استفاده از ایده های خلاقانه و نوآورانه افراد و شرکت های خصوصی در زمینه ایجاد سیستم های مدرن انتقال وجه و طراحی پلتفرم هایی برای برقراری ارتباط مستقیم بین مسافران و گردشگران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گوتوسفر؛ جانی تازه در صنعت گردشگری ایران

گوتوسفر؛ جانی تازه در صنعت گردشگری ایران