مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 بهمن 1400 ساعت 16:072022-02-12بين الملل

گل های اون نشکفت و باغبان ها به اردوگاه فرستاده شدند!


گل هایی که قرار بود در سالگرد تولد پدر رهبر کره شمالی به نمایش گداشته شوند، کامل نشکفته اند و حال، باغبان های مسئول به اردوگاه های کار اجباری فرستاده خواهند شد! - گل هایی که قرار بود در سالگرد تولد پدر رهبر کره شمالی به نمایش گداشته شوند، کامل نشکفته اند و حال، باغبان های مسئول به اردوگاه های کار اجباری فرستاده خواهند شد! به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از وبسایت روزنامه تلگراف، گل های کیمجونگیلیا - گلی از خانواده بگونیا که به نام پدر رهبر کره شمالی نامگذاری شده - از دیرباز در مراسم تولد کیم جونگ ایل (پدر رهبر کره شمالی که در 2011 از دنیا رفت) و روز ستاره درخشان در 16 فوریه به نمایش گذاشته می شد.

اما امسال، به دلیل کمبود هیزم برای تامین حرارت لازم در ایجاد رطوبت مناسب در گلخانه ها و همچنین بارندگی کمتر در سراسر کره شمالی، باغبانان در پرورش به موقع این گل ها ناموفق بوده اند.

طبق گزارش ها، مدیر یکی از مزارع گلخانه های کیمجونگیلیا بازداشت و به جرم عدم مراقب کافی از این گل ها، به شش ماه کار در اردوگاه های کار اجباری محکوم شده است.

این مرد حدودا 50 ساله که با نام هان از او یاد شده، در جمع آوری هیزم در ماه های زمستانی ناموفق بود؛ در نتیجه، محصولاتش از بین رفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گل های اون نشکفت و باغبان ها به اردوگاه فرستاده شدند!

گل های اون نشکفت و باغبان ها به اردوگاه فرستاده شدند!