مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 بهمن 1400 ساعت 15:372022-02-12سياسي

اجازه عرض اندام به هیچ قدرتی را نمی دهیم/«نزاجا» پویا و بازدارنده است


با تمام توان در مسیر ایجاد امنیت و آرامش برای کشور تلاش خواهیم کرد و اجازه عرض اندام خارج از قوانین و مقررات بین المللی را به هیچ قدرتی نخواهیم داد.

- به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش در بازدید از تیپ 158 شهید کشاورزیان نیروی زمینی مستقر در مناطق مرزی گفت: بحمدالله ارتش جمهوری اسلامی ایران با ایثار، اخلاص و فداکاری مثال زدنی خود در عرصه های مختلف، ثابت کرده که پا در رکاب و مطیع محض فرماندهی معظم کل قوا است.

وی با بیان اینکه نائل شدن به شهادت، از عنایات خاص پروردگار متعال است، افزود: شهادت افتخار بزرگی است و همواره آرزو می کنیم با سربلندی به این مهم دست پیدا کنیم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با تأکید بر امنیت پایدار در سطح منطقه با حضور نیروهای ارتش، خاطرنشان کرد: با تمام توان در مسیر ایجاد امنیت و آرامش برای کشور تلاش خواهیم کرد و اجازه عرض اندام خارج از قوانین و مقررات بین المللی را به هیچ قدرتی نخواهیم داد.

امیر حیدری با بیان اینکه نیروی زمینی ارتش در عرصه های مختلف پویا، بالنده و بازدارنده است، گفت: بحمدالله ارتش جمهوری اسلامی ایران با ایثار، اخلاص و فداکاری مثال زدنی خود در عرصه های مختلف، ثابت کرده که مطیع محض ولی فقیه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجازه عرض اندام به هیچ قدرتی را نمی دهیم/«نزاجا» پویا و بازدارنده است

اجازه عرض اندام به هیچ قدرتی را نمی دهیم/«نزاجا» پویا و بازدارنده است