مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 بهمن 1400 ساعت 15:272022-02-12اقتصادي

خرید اقساطی خودرو با فرنام خودرو


با شرکت در طرح های خرید اقساطی خودرو می توانید از مزایای بسیاری برخوردار شوید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازرگانی، یک راه حل کارآمد برای تمامی اقشار جامعه می تواند باشد، با هر سطح مالی که باشند، با هر جنسیت و سن و سالی که داشته باشند.

آیا خرید اقساطی خودرو در شرایط فعلی اقتصادی منطقی است؟ این سوال که آیا شرکت در طرح های اقساطی برای ماشین دار شدن معقول و منطقی است یا خیر، سوال بخش قابل توجهی از مردم کشور ما است.

طوری که در سردرگمی غرق شده اند و نمی دانند برای خرید اقساطی خودرو، همین امروز اقدام کنند و عجله کنند یا کمی صبوری پیشه کنند تا بازار آرام شود.

به هر حال همه کسانی که متقاضی طرح های اقساطی هستند، بنابر اهداف متعدد هم اکنون نیاز دارند که صاحب خودرو مورد علاقه شان شوند، اما بهترین راه ماشین دار شدن کدام است و طرح های قسطی تا چه حدی می توانند پیشنهاد مطلوبی تلقی شود.

آنچه مسجل است این که بخش قابل توجهی از اقشار جامعه امکان خرید نقدی خودرو را ندارند، حتی این افراد اگر قرار باشد در طرح های اقساطی شرکت کنند که نیازمند پرداخت پیش قسط های بزرگ باشد، برای پیش قسط هم موجودی کافی ندارند.

بنابراین ناگزیرند تا اولاً ماشین مورد علاقه خود را از طریق روش خرید اقساطی خودرو، حاصل کنند ثانیاً با مرکزی وارد معامله شوند که با کمترین پیش پرداخت حاضر به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید اقساطی خودرو با فرنام خودرو

خرید اقساطی خودرو با فرنام خودرو