مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 بهمن 1400 ساعت 14:322022-02-12اجتماعي

برف و باران آسمان اصفهان را فرا می گیرد/ کاهش 4 درجه ای دمای هوا


کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان گفت: وضعیت جوی در اکثر مناطق استان به صورت قسمتی ابری به تدریج افزایش ابر، گاهی وزش باد نسبتاً شدید و بارش برف و باران و احتمال رعد و برق، - آسیه آقایی، کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به وضعیت هوای استان اظهار داشت: نقشه های هواشناسی بیانگر فعالیت سامانه ناپایدار بارشی از امروز تا اوایل وقت فردا بر روی استان است.

وی افزود: بر این اساس وضعیت جوی در اکثر مناطق استان به صورت قسمتی ابری به تدریج افزایش ابر، گاهی وزش باد نسبتاً شدید و بارش برف و باران و احتمال رعد و برق به ویژه در نیمه جنوبی و غرب استان پیش بینی می شود.

 آقایی بیان کرد: شدت فعالیت سامانه در مناطق همجوار با استان های فارس و کهکیلویه و بویراحمد است و بیشتر به صورت بارش برف خواهد بود که می تواند سبب اختلال در تردد در محورهای مواصلاتی شود.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان با اشاره به اینکه بیشینه دمای هوا طی 24 ساعت آینده در اکثر مناطق استان 2 تا 4 درجه کاهش خواهد داشت، گفت: بیشینه دمای هوای شهر اصفهان 16 و کمینه فردا یک درجه سانتی گراد و چوپانان با 18 و بویین میاندشت با منفی 7 درجه سانتی گراد به ترتیب گرم ترین و سردترین نقاط استان پیش بینی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برف و باران آسمان اصفهان را فرا می گیرد/ کاهش 4 درجه ای دمای هوا

برف و باران آسمان اصفهان را فرا می گیرد/ کاهش 4 درجه ای دمای هوا