مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 بهمن 1400 ساعت 14:232022-02-12اقتصادي

مجموع توان فنی و مهندسی شرکت آزمایشگاه به 600 نوع خدمت می رسد


رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک گفت: با توجه پیشرفت های حاصل شده در شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک، مجموع توان فنی و مهندسی شرکت به 600 نوع خدمت شامل انجام مطالعات و آزمایشات تخصصی و فنی رسیده است.

- ایسنا/لرستان رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک گفت: با توجه پیشرفت های حاصل شده در شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک، مجموع توان فنی و مهندسی شرکت به 600 نوع خدمت شامل انجام مطالعات و آزمایشات تخصصی و فنی رسیده است.

مجید کیانپور بیان کرد: آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک 67 سال قدمت دارد و امروز با داشتن بیش از یک هزار و 20 شعبه در سراسر کشور، در حدود 23 درصد از سهم بازار ژئوتکنیک کشور را در اختیار داشته و برای تحقق سهم 30 درصدی از این بازار هدف گذاری کرده و به بیش از 37 دستگاه اجرایی در پروژه های عمرانی خدمت رسانی می کند و حتی در ایام جنگ تحمیلی و مدت 42 سال گذشته همواره تلاش کرده در زمینه ارایه خدمات فنی و مهندسی و مطالعاتی و کنترل کیفیت پروژه های زیرساختی و عمرانی کشور نقش بی بدیلی را ایفا کند.

کیانپور خاطرنشان کرد: در حال حاضر این آزمایشگاه 560 نوع خدمت و آزمایش مختلف را در تمام پروژه های عمرانی سراسر کشور انجام می دهد و بنا داریم این تعداد را به 600 آزمایش برسانیم که در ایام هفته حمل ونقل و هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجموع توان فنی و مهندسی شرکت آزمایشگاه به 600 نوع خدمت می رسد

مجموع توان فنی و مهندسی شرکت آزمایشگاه به 600 نوع خدمت می رسد