مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 بهمن 1400 ساعت 14:172022-02-12اقتصادي

تولید ماسک های ارگانیک با قابلیت آب رسانی و جذب سموم از پوست


تولید ماسک زیبایی صورت و پد چشم بر پایه نانو مواد محصول دانش بنیان یکی از شرکت های دانش بنیان است که به بازار عرضه شده است.

- تولید ماسک زیبایی صورت و پد چشم بر پایه نانو مواد محصول دانش بنیان یکی از شرکت های دانش بنیان است که به بازار عرضه شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امین رضایی، مدیرعامل این شرکت دانش بنیان، با بیان اینکه ماسـک زیبایـی صـورت این شـرکت از نانوسـلولز باکتریایـی در ترکیـب بـا مـواد مفیـد بـرای سـلامت و شـادابی پوسـت سـاخته شـده اسـت، گفت: سـاختار نانوسـلولز از جهاتـی شـبیه سـاختار پوسـت اسـت؛ چرا که نانوسـلولزی و آهسـته رهش بودن این ماسک باعـث شده تا این ماسـک مـواد مغذی، ویتامین هـا، آب و مـواد مفیـد دیگـر را بـا کارایـی بـالا بـه سـلول های پوسـت برسـاند و سـموم و ترکیبـات مضـر را از سـلول ها جـذب کنـد.

وی از ویژگی هـای ممتاز ایـن ماسـک را اسـتفاده از مـواد کاملـا طبیعـی و ارگانیـک دانسـت و اظهار کرد: پدهـای زیـرچشـمی معمـولا بـرای رفـع مشـکلاتی ماننـد سـیاهی و گـودی زیـر چشـم، چـروک در زیـر و اطـراف چشـم و مراقبت هـای بعـد از اعمـال اصلاحـی زیـرچشـم ماننـد اصـلاح کیسـه های زیـرچشـمی اســتفاده می شــوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید ماسک های ارگانیک با قابلیت آب رسانی و جذب سموم از پوست

تولید ماسک های ارگانیک با قابلیت آب رسانی و جذب سموم از پوست