مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 بهمن 1400 ساعت 13:522022-02-12پزشكي

ایلان ماسک میمون ها را شکنجه کرده است!


به گفته ی حامیان حقوق حیوانات، میمون هایی که ایلان ماسک فناوری تراشه مغزی شرکت نورالینک خود را بر روی آنها آزمایش کرد تحت شکنجه قرار گرفته اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از دیلی میل، این شرکت بیوتکنولوژی در حال توسعه رابط مغزی رایانه ای است و ادعا می کند که روزی می توان انسان ها را فوق هوشمند کرد و توانایی راه رفتن را به افراد فلج بازگرداند.

با این حال کمیته پزشکان برای پزشکی مسئولانه (PCRM) ادعا می کنند که در سال های 2017 تا 2020، میمون های آزمایشگاهی که متعلق به شرکت نورالینک بودند تحت آزمایشاتی قرار گرفتند که در حد شکنجه بوده است و شواهدی از بثورات پوستی، خودزنی و خونریزی مغزی در اسناد بررسی شده، مشاهده شده است.

در این آزمایش ها که طی همکاری میان دانشگاه کالیفرنیا دیویس (UC Davis) و نورالینک انجام شده است 23 میمون شرکت داشتند که 15 مورد از آنها در نتیجه عوارض آزمایش یا نگهداری نامناسب جان خود را از دست دادند یا مورد اتانازی قرار گرفتند.

این کمیته شکایتی را علیه دانشگاه کالیفرنیا دیویس به وزارت کشاورزی ایلات متحده آمریکا تسلیم و ادعا کرد که این میمون ها در نتیجه ی نگهداری نامناسب و آزمایش های تهاجمی قرار دادن ایمپلنت در سر مورد آزار زیادی دیده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایلان ماسک میمون ها را شکنجه کرده است!

ایلان ماسک میمون ها را شکنجه کرده است!