مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 بهمن 1400 ساعت 13:322022-02-12سياسي

مشکل اختصاص بودجه به بنیاد شهید و خانواده ایثارگران رفع شد


سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه مجلس شورای اسلامی از رفع مشکل اختصاص بودجه به بنیاد شهید و امور ایثارگران در سال 1401 خبر داد.

- ، رحیم زارع در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره کاهش بودجه اجرای قانون جامع ایثارگران از 40 هزار میلیارد تومان به 20 هزار میلیارد تومان، اظهار داشت: بر اساس نشست انجام شده، کاهش بودجه بنیاد شهید و امور ایثارگران برای حل مشکل جامعه ایثارگری از سه منبع برطرف شد و به همان مبلغ 40 هزار میلیارد تومان بازگشت.

وی بیان کرد: در واقع، 40 هزار میلیارد تومان برای ایثارگران، 20 هزار میلیارد تومان از محل بند و و 20 هزار میلیارد تومان هم از بند ی تبصره یک و دیگر ردیف ها در بودجه سال آینده تامین شده است.

علاوه بر این، بودجه بنیاد شهید و امور ایثارگران از 45 هزار میلیارد تومان پیشنهادی دولت در لایحه بودجه، به 85 هزار میلیارد تومان افزایش یافت.

سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه تصریح کرد: همچنین در کمیسیون تلفیق، اعتبار لازم برای تغییر وضعیت دانش آموزان درودزن شهرستان مرودشت و شین آباد پیرانشهر که در حوادث مدارس آسیب دیده بودند به رسمی شدن، تصویب شد و هزینه عمل جراحی آنها هم در هیئت رییسه کمیسیون تلفیق مصوب شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل اختصاص بودجه به بنیاد شهید و خانواده ایثارگران رفع شد

مشکل اختصاص بودجه به بنیاد شهید و خانواده ایثارگران رفع شد