مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 بهمن 1400 ساعت 13:122022-02-12سياسي

شورای شهر در مقابل فسادها بایستد/ از رویکرد ضد فساد قاطعانه حمایت می کنم


نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه انتظار داریم شورای شهر همدان در مقابل فسادها با قدرت بایستد تا روندها اصلاح شود گفت: در برخی مجموعه های دولتی معضلاتی نظیر عدم پرداخت صدور پروانه داریم که باید این رویه اصلاح شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، آیت الله حبیب الله شعبانی ظهر امروز در جمع اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار همدان بر لزوم مبارزه با فساد تاکید کرد و اظهار کرد: اگر مجموعه ای دارای شاخصه انقلابی است، باید در برابر مفاسد ایستادگی کند و با تمام وجود از مسئولی که در برابر فساد ایستادگی می کند حمایت خواهم کرد.

وی با بیان اینکه دغدغه اصلی امام راحل دفاع از اسلام، تحقق و ارتقای فرهنگ دینی ناب اسلامی در جامعه بود که انقلاب به ثمر نشست افزود: تحقق فرهنگ دینی مقدمه می‎خواهد که آن آرامش اقتصادی مردم است و فرامین دینی به این موضوع تاکید ویژه ای دارد.

نماینده ولی فقیه در استان همدان بیان کرد: انقلابی گری یعنی اگر جایی دیدیم کسی از قدرت خود در حال سوء استفاده است در مقابل تخلف او ایستادگی کنیم که اعضای شورای شهر باید شجاعت ایستادن در مقابل فسادها را داشته باشند و در مسیر تحقق این هدف تمام قد از اقدامات شما حمایت می کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای شهر در مقابل فسادها بایستد/ از رویکرد ضد فساد قاطعانه حمایت می کنم

شورای شهر در مقابل فسادها بایستد/ از رویکرد ضد فساد قاطعانه حمایت می کنم