مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 بهمن 1400 ساعت 12:272022-02-12فرهنگي

بر صحنه نمایش مشهد چه می گذرد؟


در حال حاضر دو نمایش «هنوز نمرده» به کارگردانی علیرضا سعیدی و «سونات اشباح» به کارگردانی حامد امانپور قرایی و سحر رضوانی بر صحنه تئاتر مشهد قرار دارند.

- ایسنا/خراسان رضوی در حال حاضر دو نمایش هنوز نمرده به کارگردانی علیرضا سعیدی و سونات اشباح به کارگردانی حامد امانپور قرایی و سحر رضوانی بر صحنه تئاتر مشهد قرار دارند.

با شیوع موج جدید کرونا و قرار گرفتن مشهد در وضعیت قرمز کرونا تعداد گروه های نمایشی که در مشهد به اجرا می رفتند کاهش یافت و در حال حاضر فقط دو نمایش هنوز نمرده به کارگردانی علیرضا سعیدی و سونات اشباح به کارگردانی حامد امانپور قرایی و سحر رضوانی بر صحنه تئاتر مشهد قرار دارند.

در ادامه به معرفی این نمایش ها می پردازیم.

هنوز نمرده نمایش هنوز نمرده به نویسندگی، کارگردانی علیرضا سعیدی و تهیه کنندگی مسعود حکم آبادی هرشب در دو سانس 18 و 19:30 در گلشهر، خیابان شفیعی 25، پلاک 146، با ظرفیت محدود 20 نفر به روی صحنه می رود.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است: این نمایش راجع به خانه ی رازآلود آقای غلامی است که به همراه همسر و فرزندانش در آن زندگی می کنند.

او تماشاگران را به خانه خود دعوت کرده و آن ها را به تماشای داستان مرده هایی می نشاند که در پیش چشمان تماشاگر زنده می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بر صحنه نمایش مشهد چه می گذرد؟

بر صحنه نمایش مشهد چه می گذرد؟