مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 بهمن 1400 ساعت 11:572022-02-12سياسي

احیای بیش از 700 واحد تولیدی در 6 ماه نخست سال جاری


معاون دادستان کل و دبیر ستاد اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه، گفت: در شش ماه نخست سال جاری تعداد یک هزار 172 گزارش به دبیرخانه واصل که تعداد 2 هزار 343 بازدید و یا اقدام مقتضی نسبت به آن ها صورت گرفته که خوشبختانه موجب احیای 719 واحد تولیدی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، سعید عمرانی در تشریح اقدامات انجام شده در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در خصوص حمایت از تولید داخل اظهار کرد: تحقق اهداف سند چشم انداز و سیاست ­های کلی اقتصاد مقاومتی ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری در گرو تلاش و عزم جدی در حمایت از تولید ملی، رفع موانع و مشکلات سرمایه گذاری مولد و مبارزه با مفاسد اقتصادی هستند.

وی گفت: در اجرای بند های 19 و 21 سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی، قانون نحوه پیگیری تحقق سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی مصوب 1394 مجلس شورای اسلامی، همچنین در راستای استمرار اقدامات قوه قضاییه در امنیت سرمایه گذاری در دوره تحول و تعالی ، استفاده از فناوری در اجرای تدابیر اقتصاد مقاومتی، تحقق جهش تولید و نیل به توسعه اشتغال و مبارزه با مفاسد اقتصادی مورد اهتمام جدی رییس قوه قضاییه و سایر مسئولان این قوه قرار گرفته است.

عمرانی خاطرنشان کرد: به منظور استفاده مطلوب از ظرفیت های قوه قضاییه در تحقق سیاست های مذکور و هماهنگی بخش های مختلف با یکدیگر و با دستــگاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احیای بیش از 700 واحد تولیدی در 6 ماه نخست سال جاری

احیای بیش از 700 واحد تولیدی در 6 ماه نخست سال جاری