موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - رياست جمهوري - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - آژانس بين المللي انرژي اتمي - آژانس بين المللي انرژي - انتخابات رياست جمهوري - آژانس بين المللي - پوران كاوه - زمان دربي - محمد الدعايه - جريان هاي افراطي - شهر خودرو مشهد - كريستيانو جيونتولي - زندانيان زن - محمدتقي نظرپور - رييس مركز ملي فرش ايران - خانواده شهداي هسته اي - شهر مريانج - حذف تيم - آزادسازي سواحل مازندران

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 بهمن 1400 ساعت 11:422022-02-12اقتصادي

آغاز طرح جامع ساماندهی دستفروشان در تهران


قرار است که 38روزبازار موجود در شهر تهران به 60روزبازار در سال 1401 افزایش یابد، دستفروشان از طریق ثبت نام در سامانه به پیمانکار معرفی می شوند تا با امکانات لازم در یک فضای مشخص در روزبازار فعالیت کنند.

- مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران با بیان اینکه دلیل مهم ساماندهی دستفروشان از پیاده راه های سطح شهر، اعلام نارضایتی و مطالبات مردمی از طریق سامانه 137 است، گفت: شهرداری تلاش دارد که با تمام توان خود به دستفروشان نیازمند کمک کند و تاکید دارد که ساماندهی این قشر موجب آسیب به آنان نشود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، قدرت الله محمدی ضمن اشاره به آغاز طرح جامع ساماندهی دستفروشان گفت: علت اجرای این طرح در برخی مناطق 22 گانه تهران، مطالبات شهروندان و ثبت گلایه های مردمی در سامانه های 137 و 1888 و نیز نارضایتی کسبه و بازاریان است.

وی با اعلام این خبر که قرار است که 38روزبازار موجود در شهر تهران به 60روزبازار در سال 1401 افزایش یابد، گفت: این اقدام کمک بزرگی به ساماندهی بخشی از بساط گستران و دستفروشان خواهد کرد.

به طوری که دستفروشان از طریق ثبت نام در سامانه به پیمانکار معرفی می شوند تا با امکانات لازم در یک فضای مشخص در روزبازار فعالیت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز طرح جامع ساماندهی دستفروشان در تهران

آغاز طرح جامع ساماندهی دستفروشان در تهران