مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 بهمن 1400 ساعت 09:522022-02-12سياسي

گرفتار شدن شانزده کوهنورد قزوینی در ارتفاعات گردنه ایلوند


معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری آبیک از گرفتار شدن شانزده کوهنورد قزوینی در ارتفاعات گردنه ایلوند خبر داد و گفت: امکان کمک رسانی به این افراد تا ساعاتی دیگر وجود ندارد.

- علی اکبر رشوند با اشاره به گیرافتادن 16 کوهنورد قزوینی در گردنه ایلوند اظهار کرد: این گروه شانزده نفره در شرایط جوی نامساعد و علیرغم هشدارهای هواشناسی به ارتفاعات گردنه ایلوند منطقه طالقان در مرز مشترک شهرستان های آبیک و طالقان صعود نمودن و در بازگشت گرفتار شده اند.

وی افزود: تیم کوهنوردی که دچار حادثه شده اند شانزده نفر از استان قزوین هستند که به کوه های گردنه ایلوند در منطقه طالقان صعود کردند و در بازگشت بین روستای خورانک و شهر زیاران در برگشت به روستای قاضی کلایه از توابع بخش مرکزی شهرستان آبیک مسیر را اشتباهی طی نموده و به سمت طالقان حرکت کرده اند.

معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری آبیک ادامه داد: این کوهنوردان در مسیر بازگشت با توجه به برودت هوا با دیدن معدنی غیر فعال و قدیمی متوجه اشتباه در طی راه و گم کردن مسیر شده اند و در این معدن سرپناه گرفته اند و طی تماس با نیروهای امدادی موقعیت و وضعیت خود را اعلام نموده اند.

وی بیان کرد: در مسیر دسترسی به این معدن شاهد بارش برف در برخی از نقاط حتی بیش از دو متر هستیم و در خوشبینانه ترین حالت تا دو ساعت دیگر امک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گرفتار شدن شانزده کوهنورد قزوینی در ارتفاعات گردنه ایلوند

گرفتار شدن شانزده کوهنورد قزوینی در ارتفاعات گردنه ایلوند