مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 بهمن 1400 ساعت 09:172022-02-12سياسي

پویش خانوادگی « بوسه بر دستان پدر » برگزار می شود


دبیر اجرایی بنیاد بین المللی غدیر از راه اندازی پویش مردمی و خانوادگی «بوسه بر دست پدر» با شعار «فقط به عشق علی» خبر داد.

- ، پویش مردمی بوسه بر دستان پدر در سطح ملی آغاز شد.

سید قاسم موسوی دبیر اجرایی بنیاد بین المللی غدیر در شهرستان ابهر گفت: به میمنت ایام الله مبارک میلاد نور و روز سیزده رجب، ولادت امیرالمومنین علی (ع) و روز پدر از تاریخ 23 لغایت 26 بهمن ماه 1400 به مدت 3 روز برگزار می شود.

موسوی اظهار داشت: بوسه ی سپاس مندانه بر دستان پدر، تجلیل و تقدیر از مقام پدر در خانواده ها، تکریم پدران آسمانی (غبار روبی مزار پدرانی که دیگر در بین ما نیستند) محورهای محتوایی این پویش هستند.

وی گفت: نوجوانان، جوانان و بویژه دانش آموزان و دانشجویان با اخلاق ایران اسلامی که در سایه ی تربیت دینی و مکتبی و با عشق به مولایمان علی علیه السلام بزرگ شده اند می توانند سپاسگزاری و احترام به پدران زحمتکش و غیرتمند خویش را در قالب، عکس، فیلم، نقاشی، فضا آرایی منازل، دکلمه خوانی، شعرخوانی و اجرای لب آهنگ (دابسمش) تهیه و از طریق پیج شخصی خودشان در شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام، تلگرام، واتس آپ، ایتا و سروش با هشتک فقط به عشق علی (ع) در فضای مجازی به اشتراک بگذارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پویش خانوادگی « بوسه بر دستان پدر » برگزار می شود

پویش خانوادگی « بوسه بر دستان پدر » برگزار می شود