مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 بهمن 1400 ساعت 00:122022-02-11سياسي

اشکذر شهرستان برتر استان یزد در رویداد ملی فهما 1400 شد


شهرستان اشکذر به عنوان یکی از شهرستان های در رویداد ملی فهما 1400 از سوی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور انتخاب و معرفی شد.

- ، در این طرح که با شعار به توان مردم در سطح بیش از 26 هزار کانون فرهنگی هنری در مساجد سراسر ایران اسلامی برگزار شده بود؛ نام شهرستان اشکذر از استان یزد خودنمایی می کند.

در سومین رویداد ملی فهما پس از بررسی های جامع سامانه ای، هیات انتخاب این رویداد ضمن قدردانی از 429 شهرستان مشارکت کننده در فهما 1400 در مجموع 18 شهرستان را به عنوان شهرستان های برتر درپنج سطح و بر اساس تعداد کانون های هر شهرستان معرفی کردند.

به این ترتیب شهرستان اشکذر در سطح اول از بین 252 شهرستان که از نظر آماری دارای حداکثر 50 کانون در سطح مساجد آن شهرستان هستند، برتر شناخته و معرفی شد.

گفتنی است، طرح ملی فهما به منظور ساماندهی فعالیت های کانون های مساجد در سراسر کشور به عنوان یکی از طرح های مهم و ویژه کانون های مساجد با حضور بیش از 26 هزار کانون فرهنگی هنری برگزار شد.

بیش از 850 کانون در استان یزد در مساجد استان فعال هستند که تاکنون نیز حضور پررنگی در این طرح ملی داشتند و با ثبت فعالیت های خود در دوره های گذشته توانستند رتبه های کشوری را نیز به خود اختصاص دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشکذر شهرستان برتر استان یزد در رویداد ملی فهما 1400 شد

اشکذر شهرستان برتر استان یزد در رویداد ملی فهما 1400 شد