مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 بهمن 1400 ساعت 20:172022-02-11ورزشي

ورزشگاه پارس 70 مشکل دارد / از رفتن عزیزی خادم خبری ندارم


بنا به گزارش سایت قطره و به نقل ازهای دریافتی ورزشگاه پارس در یک مرحله بازدید 70 مشکل داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حمید سجادی جمعه شب در آیین پایانی سی امین دوره مسابقات بدمینتون در جمع خبرنگاران بیان کرد: استادیوم پارس در سال 96 بنا به گزارش سایت قطره و به نقل ازها افتتاح شده ولی این افتتاح عاملی برای بهره برداری از آن نشده است.

وی اضافه کرد: سرمایه استان و کشور در این استادیوم هزینه شده است ولی باید معایب این استادیوم برطرف شود این در حالی است که در یک مرحله 70 نقض در این استادیوم وجود دارد.

به گفته این مقام مسئول در پیست تارتان شاهد نشست زمین هستیم ولی این نشست به چمن وارد نشده است این در حالی است که چمن درحال رشد است ولی براساس گزارش کارشناسان چمن ورزشگاه پارس دارای مرغوبیت نیست.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: حداقل زمین چمن ورزشگاه پارس چهار ماه دیگر نیاز به مراقبت و رسیدگی داشته تا قابل بهره برداری باشد و امیداست در نیمه دوم بهار سال آینده بتوان از این زمین استفاده کرد.

سجادی تاکید کرد: باید تمامی مشکلات ورزش فارس توسط مدیرکل ورزش و جوانان استان احصاء و در قالب گزارشی به تهران ارسال شود و طی هفته آینده نسبت به برگزاری جلسه ویژه برای حل مشکلات فارس برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورزشگاه پارس 70 مشکل دارد / از رفتن عزیزی خادم خبری ندارم

ورزشگاه پارس 70 مشکل دارد / از رفتن عزیزی خادم خبری ندارم