مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 بهمن 1400 ساعت 15:422022-02-11سياسي

تحولات اقتصادی در راه است/اشتغال درکهگیلویه وبویراحمدرونق می گیرد


دوران رفع مشکلات اقتصادی فرارسیده و ظرف یکسال آینده شاهدتحولات خوبی درزمینه اقتصادی و ایجاد اشتغال در استان باشیم.

- ، سید علی احمدزاده ظهر جمعه در مراسم راهپیمایی موتوری و خودرویی 22 بهمن در یاسوج افزود: در استان کارهای بزرگی آغاز شده و آغاز خواهد شد، و من به عنوان فرزند این استان به شما قول می دهم اشتغال در استان رونق می گیرد و جوانان بیکار ما از این وضعیت خارج و صاحب شغل خواهند شد.

وی بیان داشت: دولت توجه ویژه ای به کهگیلویه و بویراحمد دارد و به دنبال تغییر در استان است و پروژه های بزرگی که اجرا شده و یا در دست اجرا است بیانگر توجه و نگاه خاص دولت سیزدهم به استان است.

احمدزاده با بیان اینکه در حال حاضر برای پروژه های گاز، نفت و آب اقدامات مهم و بزرگی طراحی شده و در دست اجرا است، گفت: استان وارد چرخه جدیدی از تولید و اشتغال شده و در حوزه آب، سدهایی حق ما بود اما این حق را به ما ندادند که با تلاش صورت گرفته عملیات اجرایی این سدها آغاز شده است.

وی اظهار داشت: سد تنگ سرخ در سال 1401 آبگیری و مشکلات آب شهر یاسوج و دشت های اطراف حل می شود، همچنین در چند روز گذشته با تکیه بر توان استان و استفاده از ظرفیت ارکان دولتی، نمایندگان مجلس و دستگاه ها توانستیم مجوز احداث سد آبریز را علی رغم همه مخالفت ها اخذ کنیم و از این گردنه سخت عبور کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحولات اقتصادی در راه است/اشتغال درکهگیلویه وبویراحمدرونق می گیرد

تحولات اقتصادی در راه است/اشتغال درکهگیلویه وبویراحمدرونق می گیرد