مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 بهمن 1400 ساعت 14:572022-02-11سياسي

سفیر کشورمان در کابل: شعار جمهوری اسلامی ایران، ایجاد یک منطقه قدرتمند و قوی است


سفیر جمهوری اسلامی ایران در کابل گفت: شعار جمهوری اسلامی ایران، ایجاد یک منطقه قدرتمند و قوی است که کشورها و مردم بتوانند توسعه، رفاه و پیشرفت داشته باشند تا همه بتوانند همه از این شرایط منتفع شوند.

- سفیر جمهوری اسلامی ایران در کابل گفت: شعار جمهوری اسلامی ایران، ایجاد یک منطقه قدرتمند و قوی است که کشورها و مردم بتوانند توسعه، رفاه و پیشرفت داشته باشند تا همه بتوانند همه از این شرایط منتفع شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن پیام ویدئویی بهادر امینیان به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به شرح زیر است: خیلی خوشحالیم که در 43 امین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در خدمت شما هستیم.

43 سال پیش در چنین روزهایی مردم غیرتمند ایران علیه ظلم و ستم خارجی و پایمال شدن حقوق انسانی و اسلامی و هویت ملی خود به پا خواستند و جریانی را به رهبری امام خمینی(ره) به راه انداختند که به یک حرکت تاریخی، مذهبی و ملی تبدیل شد و هویت جدیدی برای مردم ایران تعریف کرد.

در طول 43 سال گذشته بیگانگان و دشمنان این انقلاب مردم توطئه های زیادی طراحی کردند از جنگ، تحریم، فشارهای اقتصادی، توطئه های مختلف سیاسی، امنیتی و تروریستی ولی خوشبختانه جریان جوشنده و خروشنده مردم تحت رهبری امام خمینی و رهبر انقلاب موفق شد توطئه های مختلف را خنثی کند و خود را به عنوان جریان توفند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفیر کشورمان در کابل: شعار جمهوری اسلامی ایران، ایجاد یک منطقه قدرتمند و قوی است

سفیر کشورمان در کابل: شعار جمهوری اسلامی ایران، ایجاد یک منطقه قدرتمند و قوی است