مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 بهمن 1400 ساعت 14:522022-02-11سياسي

جنس انقلاب ایران آسمانی و اسلامی است


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: جنس انقلاب ایران آسمانی و اسلامی است و برخلاف انقلاب های ملی گرایانه و سوسیالیستی مطابق با فطرت انسان بنا نهاده شده است.

- آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر بوشهر با بیان اینکه جهاد تبیین راه مقابله با تهاجم تحریف دشمنان و عبور از بحران ها و فتنه ها است، اظهار کرد: انقلاب اسلامی را از جنس بعثت انبیا الهی و تجلی همان اندیشه ها است، این انقلاب تجلی اسلام ناب محمدی (ص) و بر گرفته از متن وحی و سنت ائمه معصومین علیه السلام است.

وی با اشاره به حضور حماسی مردم استان بوشهر در مراسم 22 بهمن و خودرو پیمایی تصریح کرد: مردم با حضور حماسی خود یک بار دیگر وفاداری خود را به آرمان ها، ارزش های انقلاب، امام راحل و مقام معظم رهبری اعلام کردند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با تبریک میلاد امام علی (ع) این امام را نماد ایمان، تقوا، اخلاق، بصیرت، زهد، مردم داری، دنیا گریزی، شجاعت و استکبارستیزی دانست و گفت: این امام الگو تمامی نظام های سیاسی صحیح است.

صفایی بوشهری با استناد به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار فرماندهان نیروی هوایی خاطر نشان کرد: دشمنان دنبال تهاجم تحریف هستند که تمام پیشرفت های انقلاب اسلامی را عکس جلوه دهند، عزت، اقتدار در عرصه ملی و بین المللی، خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنس انقلاب ایران آسمانی و اسلامی است

جنس انقلاب ایران آسمانی و اسلامی است