مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 بهمن 1400 ساعت 13:172022-02-11سياسي

انقلاب اسلامی با وجود تحریم ها و فشارهای همه جانبه همچنان با قدرت ایستاده است


فرمانه سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: علی رغم تحریم های همه جانبه و فشارها و سوء مدیریت برخی ها در دوران های مختلف اما ایران همچنان باقدرت ایستاده است - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، سردار مرتضی کشکولی، فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان ظهر امروز و در مراسم 22 بهمن در مصلی الغدیر خرم آباد، ضمن گرامی داشت یوم الله 22 بهمن، اظهار کرد: 22 بهمن همواره اثر و پیروزی مستقلی برای ملت دارد، چرا که استکبار جهانی پس از بهمن 57 بنا را بر این گذاشت که اجازه شکل گیری دین را ندهد، اما همیشه به برکت حضور مردم در این مورد و موارد دیگر ناکام مانده است.

وی خاطرنشان کرد: استکبار و ایادی آن در 40 سالگی انقلاب بارها اعلام کردند که اجازه جشن پیروزی 40 سالگی انقلاب را نمی دهند، حال اینکه امروز ایران اسلامی با اقتدار 43 سالگی خود را جشن می گیرد.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با بیان اینکه پس از جنگ جهانی دوم و به بهانه کودتای انگلیسی و استعفای رضاشاه، استکبار شاه جوان را در ایران منصوب کرد، افزود: بی غیرتی شاه جوان در تاریخ مشهود است و رژیم منحوس و وابسته پهلوی بر همین اساس شکل گرفته بود.

کشکولی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی یک قیام برای خدا بود، گفت: خط سیر قیام از سال 42 مشخص شد و در همان ایام هم ظرفیت اسلام برای دشمنان مشخص بود و از ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انقلاب اسلامی با وجود تحریم ها و فشارهای همه جانبه همچنان با قدرت ایستاده است

انقلاب اسلامی با وجود تحریم ها و فشارهای همه جانبه همچنان با قدرت ایستاده است