مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 بهمن 1400 ساعت 12:572022-02-11اقتصادي

حضور با شکوه قلعه رییسی ها در چهل و سومین جشن بهار آزادی/تصاویر


مردم قلعه رییسی در راهپیمایی 22بهمن حضور باشکوه داشتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از چاروسا، همزمان با سراسر کشور، در یوم الله 22 بهمن ماه 1400 همزمان با چهل و سومین فجر انقلاب اسلامی، به جهت محدودیت های کرونایی راهپیمایی این روز به شکل خودرویی و موتوری برگزار شد.

مراسم راهپیمایی 22 بهمن ماه 1400 در بخش چاروسا و شهر قلعه رییسی از میدان امام حسین(ع) و گلزار شهدای گمنام شهر قلعه رییسی آغاز و حضور پرتعداد خودروهای سواری و موتورسیکلت ها شروع شد.

پس از توزیع گسترده بادکنک های رنگی و پرچم های خوش رنگ ایران اسلامی در بین شرکت کنندگان به ویژه کودکان و نوجوانان، کاروان شادی شروع به حرکت کرد.

حاضرین در راهپیمایی جشن پیروزی انقلاب اسلامی، پس از طی خیابان های امام حسین(ع) به سمت دهستان جاورده و روستاهای مسیر عبور و سپس به سمت روستای الگن، المور، گراب، قلعه جلو سپس به سمت قلعه رییسی حرکت و در محل تعیین شده تجمع کردند.

حضور انبوه خودروها باعث ترافیک شدید در مسیرهای تعیین شده بود.

آنچه راهپیمایی امسال را زیباتر کرده بود، شرکت پررنگ کودکان به همراه والدین خود در راهپیمایی بود، در مسیر راهپیمایی تصاویر سردار بزرگ مقاومت، حاج قاسم سلیمانی بر روی خودروها و بر دستان شرکت کنندگان در جشن پیروزی انقلاب در کنار پرچم سه رنگ ایران اسلامی چشم نوازی می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور با شکوه قلعه رییسی ها در چهل و سومین جشن بهار آزادی/تصاویر

حضور با شکوه قلعه رییسی ها در چهل و سومین جشن بهار آزادی/تصاویر