مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 بهمن 1400 ساعت 11:322022-02-11سياسي

ارزش های انقلاب اسلامی مختص به یک مقطع خاص نیست


امام جمعه بندرانزلی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران از جهت آثار بین المللی و منطقه ای بسیار مهم و قابل توجه بوده و هست، گفت: ارزش های انقلاب اسلامی مختص به یک مقطع خاص نیست.

- حجت الاسلام سید عبدالجواد شمس الدین در گفت وگو با ایسنا ضمن تبریک 22 بهمن و فرارسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: 22 بهمن یک روز بسیار بزرگ برای ملت ایران و از اعیاد و مناسبت های بسیار فرخنده کشور است و روزی است که با حضور گسترده عامه مردم کشور در سال 57 رژیم ستم شاهی ساقط شد و انقلاب اسلامی به پیروزی رسید و به دنبال آن نظام اسلامی جایگزین رژیم مستبد پهلوی شد.

وی با بیان اینکه این انقلاب هم از جهت آثار بین المللی و منطقه ای بسیار مهم و قابل توجه بوده و هست و هم از نظر شرایط داخلی کشور، افزود: لذا چشم جهانیان در طول این سال ها به این روز دوخته شده است و این به دلیل تحولی است که ایجاد کرده و هم به جهت استمراری که در طول بیش از چهار دهه گذشته داشته است.

حجت الاسلام شمس الدین با اشاره به اینکه این مناسبت برای مردم ما تمام شدنی نیست و هر سال تکرار می شود و یادآور این حماسه بزرگ و انقلاب عظیم است، تاکید کرد: آثار توسعه ای و تحولی که در کشور ایجاد کرده و دستاوردهای ممتاز و غیر قابل باور دشمنانمان در طول این سال ها داشتیم و علی رغم همه سختی ها و جنگ ها و ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارزش های انقلاب اسلامی مختص به یک مقطع خاص نیست

ارزش های انقلاب اسلامی مختص به یک مقطع خاص نیست