مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 بهمن 1400 ساعت 23:572022-02-10سياسي

طلبه های در تراز نظام فلسفه حاکمیت دینی را تبیین کنند


دبیر کل مجمع جهانی اهل بیت (ع) با اشاره به اینکه فلسفه سیاست و حاکمیت دینی باید روشن شود، گفت: طلبه های در تراز نظام فلسفه حاکمیت دینی را تبیین کنند.

- ، آیت الله رضا رمضانی شامگاه پنج شنبه در مراسم جشن انقلاب در جمع طلاب و اساتید مدرسه علمیه امیرالمومنین (ع) رشت با اشاره به قرار داشتن در ماه رجب و دعاهای ارزشمند این ماه پربرکت، اظهار کرد: ماه رجب، فرصتی برای بهره مندی از فضائل و برکات الهی است.

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت (ع) به فرا رسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و افزود: پیش از انقلاب اسلامی، لیبرالیسم و کمونیسم در جهان حکم فرما بود و برخی نظریه پردازان معتقد بودند که دنیا دیگر رنگ انقلاب دینی را نمی بیند.

حاکمیت دینی باید در راه خدا باشد وی پیروزی انقلاب اسلامی را خط بطلان بر آن نظریه ها دانست و گفت: انقلاب اسلامی با هدف حکم فرمایی آموزه های الهی در جامعه بشری و تحقق عدل اجتماعی تشکیل شد و این هدف، آمال و آرزوی همه انبیای الهی بوده است.

آیت الله رمضانی با تاکید بر اینکه همه ادیان الهی، جامعه بشری را مأمور به مقاومت کرده است، تصریح کرد: دین، بشریت را به رحمت دعوت می کند و در عین حال به مقاومت هم اشاره دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طلبه های در تراز نظام فلسفه حاکمیت دینی را تبیین کنند

طلبه های در تراز نظام فلسفه حاکمیت دینی را تبیین کنند