مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 بهمن 1400 ساعت 23:522022-02-10اقتصادي

افتتاح 380 پروژه صنعتی بخش خصوصی و 37 پروژه عمرانی شهرک های صنعتی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، بهره برداری از 380 پروژه صنعتی و تولیدی بخش خصوصی و 37 پروژه عمرانی و زیرساختی شهرک های صنعتی استان با حضور استاندار آذربایجان شرقی در شهرک صنعتی بعثت آغاز شد.

استاندار آذربایجان شرقی در ادامه افتتاح پروژه های دهه فجر، با افتتاح نمادین دو واحد صنعتی در شهرک صنعتی بعثت، بهره برداری از 380 پروژه صنعتی و تولیدی بخش خصوصی را در استان کلید زد.

با افتتاح این واحدها که در بخش های صنایع غذایی، سلولزی، بهداشتی، شیمیایی، کفش، نساجی، لوازم خانگی، مقاطع فولادی، قطعات خودرو، دارویی و ریخته گری اجرا شده اند، بالغ بر 4335 میلیارد ریال سرمایه گذاری شده و با بهره برداری از آنها برای 6 هزار نفر شغل ایجاد شده است.

واحد تولیدی فیلتر اکسونیک با سرمایه گذاری 30 میلیارد تومان و اشتغال زایی 60 نفر و واحد تولید سازه فلزی و ورق های صنعتی با سرمایه گذاری 25 میلیارد تومان و اشتغال زایی 90 نفر واحدهای بودند که امروز با حضور استاندار آذربایجان شرقی افتتاح شدند.

همزمان با افتتاح پروژه های بخش خصوصی استان، 37 پروژه عمرانی و زیرساختی شهرک های صنعتی استان ازقبیل پروژه های آبرسانی و برق رسانی با اعتبار 200 میلیارد تومان به بهره برداری رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 380 پروژه صنعتی بخش خصوصی و 37 پروژه عمرانی شهرک های صنعتی

افتتاح 380 پروژه صنعتی بخش خصوصی و 37 پروژه عمرانی شهرک های صنعتی