مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 بهمن 1400 ساعت 17:422022-02-10اقتصادي

شبکه توزیع برق همه روستاهای انزلی به کابل خودنگهدار تبدیل شد


در نهمین روز از گرامیداشت دهه فجر و با تبدیل 15 کیلومتر شبکه سیمی فرسوده روستای بشمن به کابل خودنگهدار برق همه روستاهای انزلی از شبکه فرسوده به کابل خودنگهدار تبدیل شد.

- ایسنا/گیلان در نهمین روز از گرامیداشت دهه فجر و با تبدیل 15 کیلومتر شبکه سیمی فرسوده روستای بشمن به کابل خودنگهدار برق همه روستاهای انزلی از شبکه فرسوده به کابل خودنگهدار تبدیل شد.

حامد حسن زاده، سرپرست مدیریت توزیع برق شهرستان بندر انزلی در حاشیه افتتاح دو پروژه برق روستای بشمن که در گرامیداشت دهه فجر امسال به بهره برداری رسید، اظهار کرد: این دو پروژه شامل تبدیل 15 کیلومتر شبکه سیمی فرسوده به کابل خودنگهدار با اعتبار سه میلیارد تومان همچنین نصب یک دستگاه ترانسفورماتور با قدرت 100 کاوا به ارزش 150 میلیون تومان پروژه ها است.

حسن زاده با اشاره به اینکه 15 کیلومتر کل شبکه هوایی سیمی روستای بشمن که شبکه فرسوده بود به صورت کامل به کابل خودنگهدار تبدیل شد، افزود: این پروژه بخشی از فرایند پروسه تبدیل کل شبکه های فرسوده روستاهای شهرستان بندر انزلی به کابل خودنگهدار است.

وی تاکید کرد: پروژه تبدیل شبکه های فرسوده روستاهای این شهرستان از سال 93 آغاز به کار کرده و تا سال گذشته 70 کیلومتر شبکه فرسوده به کابل خودنگهدار تبدیل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شبکه توزیع برق همه روستاهای انزلی به کابل خودنگهدار تبدیل شد

شبکه توزیع برق همه روستاهای انزلی به کابل خودنگهدار تبدیل شد