مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 بهمن 1400 ساعت 15:172022-02-10اقتصادي

بهره برداری از 79 پروژه محرومیت زدایی بسیج در کهنوج


به مناسبت دهه فجر و با حضور فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان، 79 پروژه شامل 26 پروژه آبرسانی و توزیع بسته معیشتی و لوازم خانگی به ارزش 67 میلیارد و 700 میلیون ریال در شهرستان کهنوج بهره برداری شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان ،سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان امروز در حاشیه افتتاح پروژه های شهرستان کهنوج در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خداوند را شاکریم که مجددا به همه ما در استان کرمان توفیق داد تا بتوانیم  یکبار دیگر در حوزه پروژه آبرسانی روستایی با هماهنگی درون استانی، کار قرارگاهی، سپاه و  بسیج استان،قرارگاه پیشرفت و آبادانی، آبفای استان و مسوولان کار بزرگی را در این زمینه به مناسبت دهه فجر  انجام دهیم.

وی عنوان کرد: یکی از اولویت های جدی ما در استان کرمان آب است که در زمینه تامین آب شرب مردم بیش از یک سال است که کار را توسط قرارگاه دنبال کرده ایم و برای سال آینده برنامه های جدی و موثرتری توسط دولت، مجلس و سپاه در سراسر کشور و استان کرمان که به عنوان پایلوت کشور است، انجام می شود.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ابراز داشت: در سال جاری تا کنون موفق شدیم به  278 روستا آبرسانی کنیم و در هفته پاسدار پروژه های دیگری در این زمینه افتتاح خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 79 پروژه محرومیت زدایی بسیج در کهنوج

بهره برداری از 79 پروژه محرومیت زدایی بسیج در کهنوج