مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 بهمن 1400 ساعت 15:172022-02-10سياسي

راهپیمایی 22 بهمن در استان سمنان قطعاً خوردویی خواهد بود


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان با اشاره به برخی اظهار نظرها درباره تغییر شرایط راهپیمایی 22 بهمن استان، گفت: این مراسم قطعاً در تمام استان خودرویی برگزار می شود.

- حجت الاسلام غلامرضا قندهاری در گفتگو با خبرنگار مهر ، درباره احتمال تغییر شرایط در برگزاری راهپیمایی 22 بهمن، تاکید کرد: روز گذشته در جلسه ای با حضور همه مسئولان مصوب شد که در تمام نقاط استان سمنان به دلیل شرایط کرونایی راهپیمایی به صورت خودرویی باشد.

وی افزود: روز گذشته طبق اعلام فرماندار شاهرود شرایط این شهرستان نیز در وضعیت قرمز اعلام شد در نتیجه برنامه ریزی به صورت خودرویی صورت گرفته است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان درباره تغییر رنگ بندی و سخنان استاندار سمنان امروز در میامی، بیان کرد: زمان مناسب و امکان تغییر برنامه نیست چرا که همه چیز مصوب و مشخص شده و حتی مسیرها به رسانه ها اعلام شده است و ما بارها هم اطلاع رسانی کرده و مسیرها آمده شده اند در نتیجه قطعاً فردا راهپیمایی در تمام هشت شهرستان استان سمنان خودرویی خواهد بود.

استاندار سمنان اظهار نظری متفاوت می کند به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، سید محمد رضا هاشمی استاندار سمنان امروز پنجشنبه در حاشیه برگزاری مراسم افتتاح همزمان پروژه های دهه فجر میامی بیان کرد: راهپیمایی 22 بهمن فقط در شهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهپیمایی 22 بهمن در استان سمنان قطعاً خوردویی خواهد بود

راهپیمایی 22 بهمن در استان سمنان قطعاً خوردویی خواهد بود