مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 بهمن 1400 ساعت 15:172022-02-10بين الملل

پروژه انتقال آب از سد آزادی به اسلام آباد غرب نیازمند توجه است


تکمیل پروژه انتقال آب از سد آزادی شهرستان دالاهو به اسلام آباد غرب نیازمند اختصاص اعتبار از محل اعتبارات اجرای پروژه های سد است.

- جهانبخش حیدری ظهر پنجشنبه در آیین افتتاح پروژه های آبرسانی حمیل، اظهار کرد: اگر در ادامه سال زراعی بارندگی ها رخ ندهد به دلیل آن که اغلب منابع آبی شهرستان اسلام آباد از طریق چاه ها و منابع زیرزمینی تأمین می شود، امکان مواجهه با تنش های آبی در شهرستان اسلام آباد غرب وجود دارد.

وی افزود: اقدامات خوبی در حوزه منابع آب در شهرستان اسلام آباد غرب صورت گرفته اما این اقدامات در راستای تثبیت اوضاع انجام شده و برای بهبود آن نیازمند تلاش بیشتر است.

فرماندار اسلام آباد غرب تصریح کرد: طرح بلند مدتی که برای انتقال آب از سد آزادی در شهرستان دالاهو با هدف تأمین آب شهرستان اسلام آباد غرب با جمعیت 100 هزار نفری پیش بینی شده، درصد کمی پیشرفت داشته است.

حیدری بیان کرد: تکمیل پروژه انتقال آب از سد آزادی شهرستان دالاهو به اسلام آباد غرب نیازمند اختصاص اعتبار از محل اعتبارات اجرای پروژه های سد است تا فعالیت ها از سرگیری شود؛ برای رسیدن به این مهم نیاز است نماینده شهرستان های اسلام آبادغرب و دالاهو تلاش ویژه ای داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه انتقال آب از سد آزادی به اسلام آباد غرب نیازمند توجه است

پروژه انتقال آب از سد آزادی به اسلام آباد غرب نیازمند توجه است