مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 بهمن 1400 ساعت 14:522022-02-10بين الملل

هشدار هادی العامری به همه طرف ها درباره حوادث خونین در استان میسان


رییس ائتلاف الفتح در پارلمان عراق در خصوص حوادث خونین در استان میسان از همه طرف ها خواست خویشتن داری کنند و درگیری های محلی را در طبقی از طلا به دشمنان عراق تقدیم نکنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، هادی العامری رییس ائتلاف الفتح در پارلمان عراق، امروز (پنجشنبه، 10 فوریه) با صدور بیانیه ای به حوادث اخیر در استان میسان واکنش نشان داد و درباره کشیده شدن به سوی فتنه و تسلیم خشم شدن هشدار داد.

به نوشته پایگاه خبری المعلومه ، وی گفت: حوادث خونینی که استان عزیز میسان شاهد آن است، مایه تاسف و نگرانی است و به سلب احساس امنیت و ثبات منجر می شود.

 ما قبلاً نیز در مورد تشدید [اختلافات] هشدار داده بودیم که با آن ممکن است دایره خشونت متبادل گسترش یابد و به به سطوح خطرناکی برسد که پایان دادن به آن دشوار شود .

رییس ائتلاف الفتح در پارلمان عراق افزود: از برادران عزیزمان در جریان صدر و عصائب [اهل الحق] و طرفداران عشائری و سیاسی آن ها  می خواهیم تا بالاترین درجه خویشتن داری، آگاهی از مسئولیت قانونی و بصیرت نسبت به عواقب امور را از خود نشان دهند.

زیرا خون چیزی جز خون به ارمغان نمی آورد و این که درگیری های محلی که دشمنان برای آن میلیاردها هزینه کردند و به نتیجه نرسیدند، ممکن است به این شکل، رایگان و در طبقی از طلا به آنها تقدیم شود .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار هادی العامری به همه طرف ها درباره حوادث خونین در استان میسان

هشدار هادی العامری به همه طرف ها درباره حوادث خونین در استان میسان