مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 بهمن 1400 ساعت 13:472022-02-10اقتصادي

افتتاح کارخانه اسپات با حضور معاون وزیر و استاندار قم


فاز توسعه کارخانه های تولیدی اسپات که به منظور افزایش ظرفیت تولید به منطقه شکوهیه منتقل شده بود بصورت رسمی افتتاح شد.

- در این مراسم که صبح روز چهارشنبه بیستم بهمن 1400 و در محل کارخانه اسپات برگزار شد، آقای براداران معاون وزیر و آقای شاهچراغی استاندار قم و تنی چند از مدیران و مسئولان استان به همراه کابینه حضور داشتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی اسپات، در این رویداد، ضمن ارائه گزارش عملکرد سازمان، از خطوط تولید جدید کارخانه رونمایی و ظرفیت های تولیدی سازمان من جمله: توسعه فضای کارخانه و بالطبع آن افزایش ظرفیت تولید، ورود به بازار محصولات جدید، قابلیت ورود به بازارهای جهانی و توسعه صادرات، تولید محصولات با کیفیت و قابل رقابت با برندهای معتبر جهانی و برخی دیگر از ظرفیت های سازمان توسط مدیریت عامل شرکت به سمع و نظر بازدیدکنندگان رسید.

علی شهبازی مدیر عامل اسپات، ضمن ارائه توضیحات در خصوص صنعت تجهیزات خرده فروشی، برخی موانع و مشکلات موجود بر سر راه تولیدکنندگان این حوزه را عنوان و از توانایی سازمان جهت افزایش تولیدات روزانه خود خبر داد.

طبق نظر ایشان با برخورداری از حمایت های کافی از آنجا که کیفیت محصولات تولیدی این شرکت در حد استانداردهای جهانی است، امکان افزایش میزان تولید وجود داشته تا جایی که در بسیاری از اقلام این بخش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح کارخانه اسپات با حضور معاون وزیر و استاندار قم

افتتاح کارخانه اسپات با حضور معاون وزیر و استاندار قم