مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 بهمن 1400 ساعت 12:422022-02-10سياسي

راهپیمایی خودرویی 22بهمن در 6 شهرستان از 8 شهرستان سمنان


استاندار سمنان با اشاره به شرایط قرمز کرونایی در 6 شهرستان از شهرستان های هشتگانه این استان گفت: راهپیمایی فردا در شهرهای قرمز کرونایی به صورت خودرویی و موتوری است.

- سید محمدرضا هاشمی، استاندار سمنان در جلسه شورای اداری و آیین افتتاح همزمان پروژه های عمرانی و اقتصادی شهرستان میامی که در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد با گرامیداشت یاد و خاطر امام امت و شهدای والامقام و بویژه شهدای عملیات والفجر 8 و شهید مدافع سلامت میلاد بسطامی اظهار کرد: باید دستاوردهای نظام برای مردم تبیین شود.

استاندار سمنان اضافه کرد: آیین گرامیداشت یوم الله 22 بهمن در شهرهای قرمز کرونایی به صورت خودرویی و موتوری و در سایر شهرستان ها با رنگ بندی های دیگر ، به صورت تجمّع و با رعایت کامل ضوابط بهداشتی انجام خواهد شد.

هاشمی تصریح کرد: امروز ترس دشمن از وحدت، انسجام و صمیمیت ماست و لذا باید بیش از پیش هوشیار بوده و اجازه تحقق این هدف را به دشمنان نداد.

وی، از استان سمنان به عنوان بین الحرمین و از شهرستان میامی تحت عنوان باب الرضا یاد کرد و افزود: مردم ایران اسلامی این روز را گرامی داشته و انشالله با رعایت ضوابط و دستورالعمل های بهداشتی ، این مناسبت خجسته را گرامی خواهند داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهپیمایی خودرویی 22بهمن در 6 شهرستان از 8 شهرستان سمنان

راهپیمایی خودرویی 22بهمن در 6 شهرستان از 8 شهرستان سمنان