مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 بهمن 1400 ساعت 12:322022-02-10پزشكي

بهره برداری از 65 دستگاه دوربین نظارتی در پایانه مرزی ماهیرود


معادن فنی و راه های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی گفت: همزمان با ششمین روز از دهه فجر 65دستگاه دوربین نظارتی در پایانه مرزی ماهیرود به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، حمید سهرابی معادن فنی و راه های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همزمان با ششمین روز از دهه فجر 65 دستگاه دوربین نظارتی در پایانه مرزی ماهیرود به بهره برداری رسید.

وی افزود: 65 دوربین نظارتی و پلاک خوانی در پایانه مرزی ماهیرود با حضور فرماندار شهرستان سربیشه،  بخشدار شهر درح، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان و هیأت همراه به مناسبت دهه مبارکه فجر افتتاح شد.

معادن فنی و راه های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی تصریح کرد: این دوربین ها با اعتباری بالغ بر 30 میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی به بهره برداری رسیده است.

سهرابی یادآور شد: از این تعداد دوربین 35 دستگاه در محوطه پایانه، 16دستگاه در سالن تجارت و 14 دستگاه در سالن مسافری نصب شده است.

وی با اشاره به اینکه راه اندازی دوربین های نظارتی در بسته فیبر نوری بوده است، ادامه داد: نصب سامانه های هوشمند راهکار برای نظارت و کنترل ترافیک در پایانه مرزی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 65 دستگاه دوربین نظارتی در پایانه مرزی ماهیرود

بهره برداری از 65 دستگاه دوربین نظارتی در پایانه مرزی ماهیرود