مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 بهمن 1400 ساعت 10:322022-02-10ورزشي

قضاوت برای سرخابی ها سخت تر است/ جرات نکردند به من پیشنهاد رشوه بدهند


محمدرضا اکبریان می گوید در طول 25 سال قضاوتش به گونه ای رفتار کرده که کسی جرات نکند به او پیشنهاد مالی برای تغییر در نتیجه بازی دهد.

- محمدرضا اکبریان می گوید در طول 25 سال قضاوتش به گونه ای رفتار کرده که کسی جرات نکند به او پیشنهاد مالی برای تغییر در نتیجه بازی دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدرضا اکبریان، یکی از داوران با سابقه فوتبال ایران تصمیم گرفت در دیدار سوپرجام فوتبال ایران که با پیروزی یک بر صفر فولاد برابر پرسپولیس همراه شد، از دنیای قضاوت خداحافظی کند.

این تصمیم وی در حالی بود که او هنوز مجوز سوت زدن در بالاترین سطح فوتبال ایران را داشت اما بر آن شد که با داوری وداع کند.

اکبریان در گفت وگو با ایسنا درباره این خداحافظی زودتر از موعد گرفت: من 25 سال قضاوت کردم و از سال 85 در لیگ برتر سوت زده ام.

حقیقت این است که دیگر انگیزه ای برای داوری نداشتم و تصمیم گرفتم یک سال و نیم زودتر از موعد بازنشتگی ام، از دنیای داوری خداحافظی کنم و جایم را به جوانانی بسپارم که عشق و شور این کار را دارند.

به هر حال این تصمیم سختی بود که یک روز باید اتفاق می افتاد و تصمیم گرفتم در دیدار سوپرجام این مهم رخ دهد.

او درباره روند صعودی یا نزولی بودن داوری در 7 سال اخیر گرفت: در مجموع داوری نسبت به گذشته سخت تر شده است و در ایران این سختی دوچندان است زیرا تکنول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قضاوت برای سرخابی ها سخت تر است/ جرات نکردند به من پیشنهاد رشوه بدهند

قضاوت برای سرخابی ها سخت تر است/ جرات نکردند به من پیشنهاد رشوه بدهند