مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 بهمن 1400 ساعت 10:222022-02-10سياسي

محفل انس با قرآن کریم در روستای ده زیار برگزار شد


محفل انس با قرآن کریم گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی در روستای ده زیار کرمان برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محفل انس با قرآن کریم گرامیداشت چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با حضور حجت الاسلام والمسلمین امان الله علیمرادی نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری، حجت الاسلام صادق فلاح پور مسئول مرکز قرآن و حدیث آستان مقدس حضرت معصومه(س) و حجت الاسلام اکبر سلطانی رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کرمان در مسجد مقدس حضرت جوادالائمه (ع) روستای ده زیار برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام اکبر سلطانی رییس تبلیغات اسلامی شهرستان کرمان با تبریک ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار داشت: تقارن ایام معنوی ماه رجب با ایام چهلمین و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب فرصت مغتنمی برای توسعه فرهنگ قرآنی است که از مبانی انقلاب است.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران در شرایطی به پیروزی رسید که جامعه را به سمت بی دینی هدایت می کردند گفت: انقلاب اسلامی در واقع احیای دین اسلام را رقم زد و سد بزرگی در مقابل دنیای غرب شد که در حال ترویج بی دینی در دنیا بودند.

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کرمان توسعه فرهنگ قرآنی را از اهداف مهم انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: به همین دلیل در ایام سالگرد پیروزی انقلاب برگزار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محفل انس با قرآن کریم در روستای ده زیار برگزار شد

محفل انس با قرآن کریم در روستای ده زیار برگزار شد