مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 بهمن 1400 ساعت 10:172022-02-10حوادث

پرواز سه بالگرد امداد و نجات در آسمان مازندران


سومین بالگرد برای انجام عملیات های امدادی و اطفای حریق در آسمان مازندران به پرواز درآمد.

- ، مازندران همواره از نبود داشتن بالگرد برای امدادرسانی در حوادث و اطفای حریق در رنج بود و دست نیاز به سوی دیگر سازمان ها و استان ها دراز می کرد و با روی کارامدن دولت جدید و آغاز به کار تیم استانداری، طی یکماه اخیر سه بالگرد به استان تخصیص داده شد.

اولین بالگرد در آمل، دومین در ساری و سومین بالگرد در غرب استان و عباس آباد مستقر شد تا در زمان وقوع حواادث به امداد نجات بپردازد.

سیدمحمود حسینی پور استاندار مازندران صبح پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه افزایش ظرفیت خدمات هوایی در استان مازندران در دستور کار ما قرار داشت و بصورت ویژه پیگیری شد؛ خاطرنشان کرد: با پیگیری ها و رایزنی های انجام شده، طبق قولی که به مردم مازندران داده بودیم، سومین بالگرد در غرب استان مستقر می شود.

وی افزود: پایگاه امداد و نجات هوایی در شهرستان عباس آباد در حال احداث است که در حال حاضر با توجه به اینکه پایگاه امداد و نجات هوایی عباس آباد از لحاظ فنی هنوز آماده نیست این بالگرد به صورت موقت در فرودگاه نوشهر مستقر می شود.

استاندار مازندران با بیان اینکه این بالگرد با کارآیی ویژه، آماده خدمات رسانی به مردم شریف مازندران است، افزود: این بالگرد با ظرفیت 15


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرواز سه بالگرد امداد و نجات در آسمان مازندران

پرواز سه بالگرد امداد و نجات در آسمان مازندران