مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 بهمن 1400 ساعت 09:572022-02-10سياسي

واکنش پنتاگون به رونمایی از موشک دوربرد «خیبرشکن»


سخنگوی پنتاگون در واکنش به رونمایی از موشک دوربرد و نقطه زن «خیبرشکن» از سوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کرد: من بیانیه ای را از سوی ایران مبنی بر داشتن برنامه موشک بالستیک جدید ندیدم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر، جان کربی سخنگوی پنتاگون در واکنش به رونمایی از موشک راهبردی و نقطه زن خیبرشکن از سوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران اعلام کرد: من بیانیه ای از سوی ایران مبنی بر داشتن برنامه موشک بالستیک جدید ندیدم.

سخنگوی پنتاگون در این خصوص ادامه داد: بنابراین چیز خاصی برای گفتن در این باره ندارم.

ما به طور مستمر شاهد بهبود برنامه موشک های بالستیک ایران بوده ایم.

وی در ادامه سیاست های ایران هراسانه کشورش با طرح ادعایی مضحک علیه برنامه دفاع موشکی ایران مدعی شد: عمیقاً از تهدیدات منطقه ای که برنامه موشک های بالستیک ایجاد می کند، آگاه هستیم! به همین دلیل است که ما با متحدان و شرکای خود در منطقه بسیار سخت همکاری می کنیم تا بتوانیم با این نوع تهدیدات مقابله کنیم! همزمان با گرامیداشت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و در آستانه برپایی جشن ملی 1400 در 22 بهمن ماه، سرلشکر محمد باقری رییس ستاد کل نیروهای مسلح و سردار امیرعلی حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه، ضمن بازدید یکی از پایگاه های موشکی زمین به زمین نیروی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش پنتاگون به رونمایی از موشک دوربرد «خیبرشکن»

واکنش پنتاگون به رونمایی از موشک دوربرد «خیبرشکن»