مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 بهمن 1400 ساعت 09:572022-02-10اقتصادي

کارخانه سوم کنسانتره سرب و روی فراشبند افتتاح شد


طی مراسمی با حضور استاندار فارس، کارخانه سوم کنسانتره سرب و روی شرکت معدنی و فرآوری سرمه شهرستان فراشبند به بهره برداری رسید.

- ایسنا/فارس طی مراسمی با حضور استاندار فارس، کارخانه سوم کنسانتره سرب و روی شرکت "معدنی و فرآوری سرمه" شهرستان فراشبند به بهره برداری رسید.

رییس سازمان صنعت،معدن و تجارت فارس در حاشیه افتتاح این پروژه گفت: این واحد صنایع معدنی در مساحت 52 هکتار و سرمایه گذاری 3200 میلیارد ریال شروع به کار کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از سازمان صمت فارس، حمیدرضا ایزدی با بیان این که با بهره برداری این واحد صنایع معدنی برای 260 نفر اشتغال و همچنین در دو بخش صنعتی و معدنی 873 نفر شغل ایجاد شده است، به محصولات تولیدی این طرح اشاره کرد و افزود: با بهره برداری از کارخانه سوم کنسانتره سرب و روی فراشبند محصولاتی مانند کنسانتره سرب به ظرفیت 27000 تن و روی با ظرفیت 73000 تن در طول سال تولید می شود.

او با اشاره به اهمیت صادرات این محصولات و توسعه اقتصادی استان، ادامه داد: این شرکت با دارا بودن بخش‎های مختلف در فرآیند معدن‎کاری تمام فعالیت ها از اکتشاف تا فرآوری را انجام می دهد که مجموعا با طرحهای ایجاد شده قبلی و با اجرای این طرح 150 هزار تن کنسانتره سرب و روی فراوری می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارخانه سوم کنسانتره سرب و روی فراشبند افتتاح شد

کارخانه سوم کنسانتره سرب و روی فراشبند افتتاح شد